Oldalak

2009. január 18., vasárnap

MINI ECLAIRE


A tészta receptjét ERRÖL az oldalról vettem, ezt sütöttem meg karikáknak is , olajban. Ma ECLAIRE formával próbálkoztam.

Nem lett rossz, de szerintem a régebben beírt KÉPVISELÖFÁNK receptjéböl levegösebb, magasabb sütik lesznek, annál maradok a jövöben.


MINI ECLAIRE


225 ml víz, egy csipet só, 60 gramm vaj, 125 gramm liszt, 2 tojás


A vizet felforraltam a csipet sóval, benne felolvasztottam a vajat, majd beleszórtam a lisztet. Addig kevertem amíg el nem vált a lábos aljától, utána lehúztam a tüzröl és egyenként belekevertem a tojásokat.Egy erös nejlonzacskóba tettem a masszát és egy sütöpapírral kibélelt tepsire 5 centi hosszú és 1-2 centi széles eclaire formákat nyomtam.

200 fokon, kb. 30 percig sütöttem, majd azonnal kivettem és félbevágtam. Amikor lehültek, a tetejük két végét csokimázba mártottam. Az aljába a lehült pudingkrémet adagoltam és utána a tetejükkel befedtem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése