Oldalak

2009. január 15., csütörtök

80 FOKON SÜLT FOGASFILÉ VÖRÖS LENCSÉVEL


80 FOKON SÜLT FOGASFILÉ VÖRÖS LENCSÉVEL
1 személynek:
2 szelet fogasfilé, só, bors, olaj, 10 deka vöröslencse, 1 hagyma, 1 fokhagyma, petrezselyem, balzsamecet, 2 deci zöldségleves

A halat sóztam, borsoztam és egy serpenyöben kevés olajon mindkét oldalán hirtelen megsütöttem /2-2 perc/. Utána beletettem a 80 fokos sütöben felmelegített tepsibe és 10 percig nyitva sütöttem.

Közben a hagymát kockára vágtam, a fokhagymát szétnyomtam és egy kis lábosban kevés olajon mindkettöt 3 percig piritottam.

Beleszórtam a lencsét, ezt is kicsit piritottam, majd felöntöttem kb. 2 deci zöldséglevessel.Lefedve 10-12 percig föztem, majd füszereztem és az ecettel ízesítettem.

A hallal együtt, petrezselyemmel megszórva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése