Oldalak

2008. november 14., péntek

TÖRÖK KÁPOSZTA RAKOTTAS


TÖRÖK KÁPOSZTA RAKOTTAS
4-6 személyre:
1 fej édes káposzta, 2 hagyma, 6 evőkanál vaj, 50 dkg sovány darálthús marhából, só, bors, 2 teáskanál pirospaprika, 2 teáskanál őrölt római kömény, 1/4 liter hús vagy zöldséglé, 3 evőkanál paradicsompüré, 10 dkg feta sajt, 3 tojás, 1/4 liter tej.

A káposztát ujjnyi vastagságú szeletekre, a hagymát apró kockákra vágtam. A vajat megmelegítettem és a hagymát megdinszteltem benne, majd rádobtam a darálthúst . Kb. 5 percig sütöttem. A káposztát, sót borsot, paprikát, római köményt hozzáadtam. Ráöntöttem a levest, amibe belekevertem előzőleg a paradicsompürét, mindent együtt, kb. 30 percig lefedve főztem. Közben a sütőt 180 fokra felfűtöttem. Az egész masszát egy kivajazott tűzálló tálba tettem, majd leöntöttem a tejes-tojásos lével.20 percig 200 fokon sütöttem majd rámorzsoltam a fetát, utána még kb. 10 percig készre sütöttem.

alchri: ha valakinek a római kömény túl intenzív ízü lenne, esetleg kihagyhatja, bár szerintem ez a füszer adja neki azt a bizonyos valamit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése