Oldalak

2008. november 30., vasárnap

SÜTÖBEN SÜLT KRUMPLISALÁTA


SÜTÖBEN SÜLT KRUMPLISALÁTA/ essen & trinken jeden tag

60 deka újkrumpli, 3 kis hagyma, 1 fokhagymagerezd, 5 ek. olivaolaj, kakukkfü,, só, bors, 25 deka mélyfagyasztott "disznóbab", 20 deka koktélparadicsom, 4 ek. fehér balzsamecet

A krumplikat alaposan megmostam, félbevágtam, majd kb. 1 centis cikkekre vágtam. A hagymákat szintén vékony cikkekre vágtam. A fokhagymát szétnyomtam, majd egy tálban 2 ek. olivaolajjal, a kakukkfüvel és a krumplival összekevertem, sóztam borsoztam. Egy tepsin, a 220 fokos sütöben a középsö sínen, 20-30 percig sütöttem. Kb. 10 perc után a hagymát is rádobtam.

A "disznóbabot" pár percig forró vízben blansíroztam, majd lehütöttem és a vékony héjából egyenként kinyomtam a szemeket. A koktélparadicsomokat megmostam és félbevágtam.

A tepsit kivettem a sütöböl, megvártam míg teljesen lehül, egy tálba tettem és 3 ek. olaj, 4 ek. ecet 2 ek. víz és só bors keverékkel leöntöttem. Óvatosan hozzákevertem a babot és a paradicsomokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése