Oldalak

2008. november 17., hétfő

RAKOTT KÁPOSZTÁS KACSA


RAKOTT KÁPOSZTÁS KACSA/ A SZÁRNYASPARÁDÉ RECEPTJE ALAPJÁN,KIS VÁLTOZTATÁSSAL

Nagyon szeretem ezt a szakácskönyvemet, Frank Júlia írta és még 69 Ft.-ért vettem anno:)

4 kacsacomb, 1 kiló savanyúkáposzta/ vákum csomagolásos/, 4 alma, 4 lilahagyma, só, bors, borókabogyó, 4 deci tejföl, 10 deka reszelt sajt

A savanyúkáposztát egy lapos tüzálló tálba terítettem, tört borókabogyóval megszórtam, borsoztam. Nem sóztam, itt elég sós a káposzta. Erre fektettem a 4, jól besózott, borsozott kacsacombot. A résekbe nem meghámozott, de kicsumázott almagerezdeket nyomkodtam. A lilahagymákat szeletekre vágtam és megszórtam vele a combokat. Beborítottam az egészet tejföllel és szorosan lefedve, közepes lángon / 180 fok/ kb. 2 óra hosszat sütöttem. Majd levettem a fóliát a tetejéröl és megszórtam a sajttal, pirosra sütöttem. Hozzá mandulás, mustáros krumplipüré volt.
alchri: ha több réteget rakunk le, felülre mindig hús, tejföl és sajt kerüljön.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése