Oldalak

2008. november 28., péntek

ADVENTI FLORENTIN


ADVENTI FLORENTIN

10 deka kandírozott gyümölcs / most ananász, dinnye,papaya,mango keverék volt/, 2 deka kandírozott gyömbér, 5 deka vaj, 5 deka cukor, 5 deka méz, 15 deka mandulaforgács, 2 deka liszt, 7 deka keserücsokoládé

A kandírozott gyümölcsöket egy késsel felaprítottam. A vajat egy lábosban felolvasztottam, beleszórtam a cukrot és beleöntöttem a mézet, felmelegítettem. Beleszórtam a kandírozott gyümölcsöket, a lisztet és a madulát, jól összekevertem. Sütöpapírral kibélelt tepsire két evökanállal kis halmokat tettem, majd 200 fokon addig sütöttem, amíg a peremük piros nem lett.

Utána a tepsin hülni hagytam, amikor hidegek lettek, óvatosan leszedtem öket a papírról, könnyen megy!
A felolvasztott csokival a lapos alját bekentem.
alchri: nagyon finom lesz kandírozott citrommal és naranccsal is, amit kis dobozokban kapni az élelmiszerüzletekben. De a gyömbér fontos bele.

4 megjegyzés:

  1. Halika!!! Kukkants be a blogomba (a konyhába!) vár ott valami! :)))
    Pusssz

    VálaszTörlés
  2. Kb. mekkora halmokat kell készíteni: mint egy dió? És nem kell szétlapítani sütés előtt, ugye? És kábé hány darab lesz ebből a mennyiségből?
    Több kérdésem egyelőre nincs :-D

    VálaszTörlés
  3. Szia Lívi!
    Kb. teáskanálnyi adagokat kell a tepsire tenni, nem kell szétlapítani. Kb. 30 darab lesz.

    VálaszTörlés