Oldalak

2008. szeptember 6., szombat

Téliszalámikrém



TÉLISZALÁMIKRÉM

kb. 20 személyre
45 deka szalámi, 25 deka vaj, 30 deka krémsajt / Philadelphia jellegü/, 3-4 ek. Piros Arany, só, de csak óvatosan!, bors, 3-4 db. sült, ecetben eltett pritaminpaprika apróra vágva

A szalámit kis darabokra vágtam, a robotgépben kicsit pürésítettem. Belemorzsoltam a vajat, majd hozzátettem a krémsajtot, a Piros Aranyat, ízlés szerint sóztam és a gépben pár percig krémmé püréztem. Kivettem egy tálba és villával belekevertem a kis darabokra vágott ecetes pritaminpaprikát. Mini képviselöfánkok töltelékének is nagyon finom!


SALAMICREME
ca. 20 Portionen

450 gramm Herz oder Pick Salami, 250 gramm Butter, 300 gramm Frischkäse, 3-4 El. Piros Arany oder Ajvar, Salz / aber vorsichtig!/ Pfeffer, 3-4 Stück geröstete Paprikaschoten,mild, süß-sauer im Glas, kleingeschnitten

Salami in der Küchenmaschine klein schneiden, Butter, Frischkäse, Ajvar, Gewürze dazu geben und alles pürieren. Zuletzt die kleingeschnittene Paprikaschoten mit einer Gabel unterheben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése