Oldalak

2008. augusztus 19., kedd

Piros,hegyes paprika töltve


2 hétig a svájci határ mellett lakunk, de Németországban. Innen a háttér az elsö képen;) Csodálatos hely, egy álom!!!!


Piros,hegyes paprika töltve

1 személyre

2 darab piros színü,édes paprika, kb. 10 deka darálthús/ marha/, 2 gerezd fokhagyma, só, bors, piros paprika, 4 szem paradicsom, 1 hagyma, kevés olaj, cukor, bazslikom, fél deci fehérbor

A paprikákat megmostam, hosszában egy éles késsel bevágtam és óvatosan egy vékony csíkot kivágtam belöle /amit megettem;) de a szószba is passzolna szerintem/. A magházát szintén óvatosan kiszedtem. A darálthúst a szétnyomott fokhagymával, sóval, borssal, piros paprikával összegyúrtam és a paprikákba töltöttem.

A paradicsomokat forró vízzel leöntöttem, majd meghámoztam, apró kockákra vágtam. Egy kis serpenyöben kevés olajon a kockákra vágott hagymát megdinszteltem, utána rátettem a paradicsomot, füszereztem, majd felöntöttem a borral. Lefedve pár percig föztem, hozzáadtam a csíkokra vágott bazsalikomot és ezt a szószt beleöntöttem egy tüzálló tálba. Ebbe a szószba fektettem a két paprikát és a sütöben, 180 fokon, kb. 30 percig sütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése