Oldalak

2008. augusztus 29., péntek

Káposztás csirkecomb/Nök Lapja


KÁPOSZTÁS CSIRKECOMB/NÖK LAPJA

4 személyre

1 kg káposzta, 1 nagy csokor újhagyma, 2 gerezd fokhagyma, 4 közepes paradicsom, 80 g bacon, 4 nagyobb csirkecomb, só, bors, 2 ek. liszt, 2 ek. olaj, majoranna, 1 dl száraz fehérbor, 1 szál bazsalikom

A káposztát 1 centis csíkokra, az újhagymát karikákra vágtam. A csirkecombokat a forgóknál kettévágtam, sóval, borssal bedörzsöltem. Lisztbe forgattam és az olajban a wokban, minden oldalán pirosra sütöttem. /Tulajdonképpen serpenyöben kellett volna, de mivel nyaralóhelyen vagyunk, nem találtam a konyhánkban megfelelöt, így a magunkkal hozott elektromos wokot választottam. Remek lett./

Utána kivettem, a zsíradékba beledobtam a kockára vágott bacont, pár percig sütöttem, majd rátettem a karikára vágott újhagymát és a szétnyomott fokhagymát, együtt sütöttem pár percig.

Erre a csíkokra vágott káposzta jött, megszórtam a majorannával, felöntöttem a fehérborral és a tetejére fektettem a combokat. Lefedve 20-25 percig pároltam.

Közben a paradicsomokat cikkekre vágtam. 25 perc után levettem a fedöt, rádobtam a paradicsomok kétharmadát és 4-5 percig együtt sütöttem. Megszórtam a csíkokra vágott bazsalikommal és a maradék paradicsommal tálaltam. Ciabattát kínáltam hozzá. A bacon miatt óvatosan sózzuk!



2 megjegyzés:

  1. Kiprobaltam , de nekem nem nyerte el a tetsesem.

    VálaszTörlés
  2. Már nem emlékszem,hogy nekünk hogyan ízlett,de az tény,hogy el is felejtettem ezt a receptet:)

    VálaszTörlés