Oldalak

2008. július 9., szerda


Weight Watchers féle káposztás, serpenyös darálthús

4 személyre

1 kis fej fehér édes káposzta, 2 szál sárgarépa, 1 szál póré, 30 deka sovány darálthús, 1 hagyma, szójaszósz, curry, kínai füszerkeverék, só, bors, 3 ek. margarin

A káposztát 1 centis csíkokra, a répát karikákra, a pórét hosszában ketté és utána fél centis szeletekre, ahagymát kis kockákra vágtam.

A margarinon a hagymát kicsit piritottam, amikor nagyon pirult, kis vizet öntöttem alá. Beledobtam a darálthúst, együtt sütöttem, majd a zöldségek kerültek bele. Füszereztem és pár percig magas höfokon sütöttem. Szójaszósszal meglocsoltam és tálaltam.

Személyenként: 3 Points


Weißkrautpfanne /WW

Für 4 Personen

1 kilo Weißkraut, 2 Möhren, 1 Stange Lauch oder Frühlingszwiebel, 300 g mageres Rinderhackfleisch, 1 Zwiebel, 1 El. Sojasauce, Salz, Pfeffer,Curry

Weißkohl halbieren, Strunk und äußere Blätter entfernen. Den Kohl in 1 cm breite Streifen schneiden. Möhren schälen und in feine Scheiben schneiden, Lauch in feine Röllchen schneiden und gründlich waschen.
Zwiebel würfeln und in etwas Öl glasig dünsten. Hackfleisch dazugeben und rösten. Das übrige Gemüse dazu geben, evtl. etwas Wasser angießen. Ca. 5 - 10 Minuten bissfest garen.
Sojasoße unter das Gemüse mischen und mit Curry und Pfeffer abschmecken. Pro Person: 3 Points

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése