Oldalak

2008. július 20., vasárnap

Pulykatekercs paprikás,paradicsomos pennével


Pulykatekercs csípös Mackósajttal töltve

2 szelet pulykamellfilé, 2 db. csípös Mackósajt, 4-6 szelet bacon, só, bors, olaj, 1 deci fehérbor, 1/2 deci tejszín

A húsokat kiklopfoltam, sóztam, borsoztam. Az egy-egy kocka Mackósajttal megkentem és a kiterített bacon szalonnával együtt feltekertem. Kevés olajon egy serpenyöben minden oldalról pirosra sütöttem és felöntöttem a fehérborral. Lefedve pár percig pároltam, majd beleöntöttem a tejszínt. A paprikás,paradicsomos pennéval tálaltam.

Paprikás, paradicsomos penne

1 pritaminpaprika, 4-5 szem koktélparadicsom, 1 hagyma, olaj, 15 deka penne, só, bors, bazsalikom

A pennét megföztem. A hagymát vékony csíkokra vágva a kevés olajon megdinszteltem, rádobtam a vékony csíkokra vágott paprikát, együtt piritottam. Hozzáadtam a cikkekre vágott paradicsomokat és tovább sütöttem. A leszürt pennét beleöntöttem és jól átforgattam. Füszereztem. Bazsalikommal megszórva tálaltam.

1 megjegyzés:

  1. I am regular reader, how are you everybody? This article
    posted at this website is genuinely nice.



    my website :: Green coffee extract weight loss

    VálaszTörlés