Oldalak

2008. június 12., csütörtök

Töltött ciabatta



Töltött ciabatta

1 ciabatta kenyér, 20 deka krémsajt / Philadelphia jellegü/ 10 deka vaj, 15 deka gouda vagy más kemény sajt reszelve, 20 deka gépsonka, 2 fött tojás, 2-3 kis darab ecetesuborka, mustár, só, bors, ízlés szerinti füszerek
A kenyeret hosszában kettévágtam, kicsit kikapartam a belsejét. A vajat a krémsajttal, reszeltsajttal, apróra vágott sonkával, tojással, uborkával összekevertem, füszereztem. Megtöltöttem , majd összecsuktam és szorosan alufóliába csomagoltam.
200 fokon 1 órát sütöttem, salátával tálaltam.
alchri: az egyszerüség kedvéért a tetejét elötte be lehet vagdosni, hogy utána könnyebben lehessen szeletelni. Kicsit hülni hagyni sem árt mivel akkor nem folyik ki a töltelék

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése