Oldalak

2008. június 3., kedd

Parmezános tojásba panírozott cukkiniszeletek


Parmezános tojásba panírozott cukkiniszeletek paprikás risottoval


3 cukkini, só, liszt, 3 tojás, 5 deka reszelt parmesan, olaj vagy vaj a sütéshez

A cukkiniket megmostam és a kenyérszeletelövel félcentis csíkokra vágtam, sóztam. 10 percig állni hagytam, majd letörölgettem, lisztbe forgattam öket. Utána a parmezános, sós tojásba mártottam és forró olajban kisütöttem.


Paprikás risotto


18 deka kerekszemü rizs, 1 csokor újhagyma, 1 piros színü paprika, olaj,1 deci fehérbor, 3/4 liter zöldséglé, kis vaj, parmezán, snidling, só, bors


Az újhagymát karikára vágtam, a paprikát kockára, együtt a kettöt egy kis olajon pár percig dinszteltem, majd rászórtam a rizst. Üvegesedésig dinszteltem, majd leöntöttem a borral és egy-két merökanál levessel. Sóztam. Mindig amikor elfötte a levét, öntöttem rá levest.Fedö nélkül föztem. Amikor megpuhult, tettem bele egy kis vajat és reszelt parmezánt, még ízlés szerint füszereztem, majd snidlinggel megszórva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése