Oldalak

2008. június 1., vasárnap

Paradicsomos tejszínben sült csirkemellfilé





Paradicsomos tejszínben sült csirkemellfilé

4 csirkemellfilé, 8 szelet bacon, 2 nagy hagyma, 4 paradicsom, 2 deci tejszín, zöldfüszerkeverék/ mélyhütöttet használtam/, só, bors, kis olaj, 1 ek. keményítöliszt, 5-10 deka reszeltsajt

A csirkét sóztam, borsoztam és egyenként 2-2 szelet baconba tekertem, egy fogpiszkálóval rögzítettem. Egy serpenyöben mindegyik oldalán pirosra sütöttem. Közben megpucoltam a hagymát , karikára vágtam és miután a húsokat kivettem és letakarva a 90 fokos sütöbe toltam, ebben a zsíradékben pirosra sütöttem a hagymát.

Ezzel a hagymával beterítettem egy tüzálló tál alját, rátettem a csirkemelleket. A paradicsomokat megmostam, karikára vágtam és szintén abban a serpenyöben a miben a hagyma is sült, kicsit megsütöttem. Beborítottam a csirkéket vele. A tejszínt összekevertem a kem. liszttel és a zöldfüszerrel, picit sóztam és ráöntöttem a csirkére, megszórtam a reszeltsajttal és a 200 fokos sütöben 30 percig pirosra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése