Oldalak

2008. június 3., kedd

Csokis,cseresznyés álom


Csokis, cseresznyés álom


A csokitortához: 20 deka keserücsoki, 20 deka vaj, 20 deka cukor, 20 deka darált mandula, 4 tojás, 1 csipet só, 1 kk. sütöpor,2,5 deci tejszín, 1 üveg lecsepegtetett cseresznyebefött, cseresznyelikör vagy rum


A vajat a csokival együtt melegvízbe állított edényben felolvasztottam. A 4 tojást felvertem, hozzáadtam a felolvasztott csokimasszát, majd a mandulát a sütöporral és a cukrot meg a sót. Sütöpapírral kibélelt kerek formában, 160 fokon, kb. 30-40 percig sütöttem. Kihülés után belül még krémesnek kell lennie. Egy nappal elötte ajánlatos a sütit megsütni hozzá.


A cseresznyét lecsöpögtettem, meglocsoltam a likörrel. A habot vaniliáscukorral felvertem.
A sütit kockákra vágtam, üvegpoharakba tettem, majd ráhalmoztam a cseresznyét, a levét is szétosztottam és legvégül a tejszínhabbal betakartam. Csokireszelékkel megszórva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése