Oldalak

2008. május 19., hétfő

Zöldspárgás risotto


Zöldspárgás risotto

25 deka zöld spárga, 20 deka risotto rizs, 1 hagyma, 1 gerezd fokhagyma, vaj, 1/2 liter leves, 1 deci fehérbor, fél citrom reszelt héja, 10 bazsalikom levél, só, bors, 5 deka reszelt parmezán vagy más sajt

A hagymát és a fokhagymát apróra vágtam, kevés vajon dinszteltem. Rádobtam a kis darabokra vágott, megpucolt spárgát / a feje kivételével/ és együtt dinszteltem. Beleszórtam a rizst, együtt piritottam, majd felöntöttem a borral, füszereztem. Utána mindig pótoltam a folyadékot egy kevés levessel. 10 perc után beletettem a spárgafejeket is. Tovább föztem. Amikor a rizs megpuhult, beleszórtam a csíkokra vágott bazsalikomot, egy ek. vajat, a reszelt citromhéjat és a reszelt parmezánt. Összekevertem és tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése