Oldalak

2008. május 27., kedd

Töltött padlizsán


Paradicsommal, cukkinivel, fetával töltött padlizsán


1 személyre


1/2 padlizsán, 5 deka cukkini, 5 deka feta, 2 paradicsom lehámozva,kimagozva,kockára vágva, olivaolaj, só, bors, joghúrt, citromlé, szárított menta


A padlizsánt csíkosra hámoztam, a húsát bevagdostam, megkentem olajjal és a forró sütöben, kb. 30 percig a húsával lefelé egy sütöpapírral kibélelt kis tepsiben puhára sütöttem.
Utána kikapartam, apróra vágtam, a cukkinit is ledaráltam. Egy serpenyöben kevés olajon megdinszteltem a cukkinit, hozzáadtam a padlizsán húsát és a paradicsomot, füszereztem és pár percig pároltam. Levettem a tüzröl és belekevertem a kis kockákra vágott fetát. Ezzel a keverékkel megtöltöttem a padlizsánt és a sütöben kb. 25 percig sütöttem.


Közben a joghúrtot kevés citromlével, sóval és a mentával összekevertem. Együtt tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése