Oldalak

2008. május 19., hétfő

Töltött karalábé


Töltött karalábé:


1 személyre

2 kis karalábé, 3-4 karalábélevél, 20 deka darálthús, 1 kis hagyma, 5 deka kis kockára vágott bacon, vaj, liszt, só, bors, cukor, 5 deka reszelt sajt


A karalábékat megpucoltam és annyi sós vízben amennyi ellepte öket majdnem puhára föztem. Az utolsó 5 percben mellédobtam a karalábéleveleket. Utána a karalábék tetejét levágtam és kiskanállal kivájtam a belsejüket.

A bacont forró serpenyöben kisütöttem, rádobtam a kis kockákra vágott hagymát, együtt dinszteltem, majd rádobtam a darálthúst. Sóztam, borsoztam és pár percig dinszteltem.

Megtöltöttem a karalábéket, a maradékot félretettem.
A kivájt karalábét kockákra vágtam. A vajból, lisztböl és a karalábé fözölevéböl szószt föztem, belekevertem a karalábédarabokat és a maradék darálthúst, cukorral ízesítettem, a csíkokra vágott karalábéleveleket is beletettem.

A megtöltött karalábékat egy kis tüzálló tálba tettem, megszórtam a reszelt sajttal és körbe öntöttem a szósszal
.
Forró sütöben addig sütöttem, amíg a sajt megpirult a tetején

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése