Oldalak

2008. május 28., szerda

Tejszínes,gombás húsgolyók


Tejszínes,gombás húsgolyók


25 deka darálthús, 1 hagyma, 1 tojás, 2 ek. zsemlemorzsa, 1 ek. mustár, 1 ek. sürített paradicsom, 4 ek petrezselyem, só, bors, 15 deka gomba, 1 csomó újhagyma, 1,5 deci leves, 1 deci tejszín

A húst összekevertem a tojással, hagymával, petrezselyemmel, zsemlemorzsával, paradicsompürével, sóvalborssal. Egy serpenyöben kevés olajon minden oldalról pirosra sütöttem. Kivettem.

Ebben a serpenyöben a szeletekre vágott gombát és a karikára vágott újhagymát kicsit megdinszteltem, füszereztem, majd ráöntöttem a levest és lefedve 10 percig pároltam. Amikor letelt a 10 perc, visszatettem a húgolyókat, beleöntöttem a felvert tejszínt és petrzselyemmel megszórva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése