Oldalak

2008. május 30., péntek

Tarka mousse au chocolat



Tarka mousse au chocolat


15 deka fehércsoki, 15 deka 42%-os kakaótartalmú csoki, 4 deci tejszín, 3-4 füge, mentalevél, kakaó

A fehér és a sötét csokit külön-külön egy edényben amit forró vízbe állítottam, felolvasztottam. 2 deci tejszínt vertem fel elöször, azt összekevertem a sötét színü csokival, majd felvertem a másik 2 deci tejszínt is és azt a fehér csokival kevertem össze.


Egy üvegtálba elöször a sötét csokikrémet öntöttem, majd rásimítottam a fehéret. Pár órára a hütöbe tettem. Tálalás elött egy fakanál nyelével kicsit összekevertem.
Egy nagy fehér tányérra egy kávéskanalat fektettem, körbeszórtam cukrozatlan kakaóporral, óvatosan levettem a kanalat. Fagylaltoskanállal 2 gombócot tettem mellé a csokikrémböl.
A szeletekre vágott fügével és mentalevéllel dekorálva tálaltam.


Erdei gyümölcskeverékes szósszal is kitünö. A fagyasztott gyümölcsöt egy lábosban egy kis cukorral felolvasztom, majd kevés vízzel összekeverek 1 kk. keményítölisztet és ezzel sürítem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése