Oldalak

2008. május 29., csütörtök

Szüzpecsenye hagymával


Szüzpecsenye hagymával, baconnal átsütve


50 deka szüzpecsenye, 3 hagyma, 2-3 gerezd fokhagyma, 10 deka kockára vágott bacon, 1 doboz tejföl, só, bors, örölt szerecsendió, pirospaprika, kevés olaj


A szüzpecsenyét medálokra vágtam, szétlapítottam, sóztam, borsoztam és egy serpenyöben pár pillanatig mindkét oldalon megpiritottam, kivettem. Ebben a serpenyöben a bacont kiolvasztottam, beletettem egy tüzálló tálba, ráraktam a hússzeleteket. Megszórtam a füszerekkel, majd a húsok közé tettem a vékony cikkekre vágott hagymát és a fokhagymát. A sütöben 30 percig, szép pirosra sütöttem/ 200 fok/.
A tejfölt közben sóval összekevertem. A húsra öntöttem a 30 perc után és pár percig még megmelegítettem a sütöben. Pirospaprikával megszórva tálaltam. Krumplipürét föztem hozzá. alchri: aki puhábban szereti a hagymát, megsütheti azt is elötte, mert így ropogós maradt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése