Oldalak

2008. május 26., hétfő

Sütöben sült tojásos krumpli


Tepsis krumpli sajttal és tükörtojással átsütve

50 deka krumpli, 1 hagyma, 20 deka zöldbab, 20 deka krinolin, só, bors, olaj, 10 deka reszelt sajt, 3 tojás

A hagymát apró kockára vágtam és kevés olajon megdinszteltem, majd rádobtam a kockára vágott krumplit, füszereztem és lefedve közepes lángon kb. 20 percig piritottam.

A zöldbabot mivel fagyasztott volt, forrásban lévö sós vízben pár percig blansíroztam, majd leszürtem és a krumplihoz adtam a kockára vágott krinolinnal együtt. Lefedve sütöttem tovább, a végén levettem a fedöt és úgy sütöttem.

Beleöntöttem egy tüzálló tálba, megszórtam reszelt sajttal és a sütöbe toltam. 220 fokon sütöttem, majd 15 perc után ráütöttem 3 tojást, visszatoltam és addig sütöttem, amíg a tojások meg nem sültek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése