Oldalak

2008. május 28., szerda

Sertésrolád


Sertésrolád baconnal,sajttal töltve, hagymás,répás szósszal


4 szelet vékony sovány sertéshús, 12-16 szelet bacon, 4 nagy szelet sajt, pesto, bazsalikom, olaj, só, bors, 6 hagyma, 4 nagy répa, leves, 20%-os tejföl, petrezselyem

A húsok egyik felét bekentem a pestoval, majd beborítottam a baconnal, rátettem pár bazsalikomlevelet, erre jött a sajt, utána feltekertem, fogpiszkálóval összetüztem.


Egy serpenyöben olajon minden oldalon pirosra sütöttem, sóztam, borsoztam, majd kivettem. A hagymát és a répát apróra vágtam és a serpenyöbe dobtam, kicsit piritottam. Felöntöttem 1-2 deci levessel, egyszer felforraltam és visszatettem a husokat. Lefedve 35 percig pároltam.
Utána kivettem a husokat, a szószt kicsit botmixerrel püréztem / nem muszáj/, megszórtam petrzselyemmel és belekevertem a tejfölt. Egyet forraltam rajta, majd visszatettem bele a husokat. Krumplipürével tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése