Oldalak

2008. május 26., hétfő

Rakott kel másképpen



Rakott kel másképpen



1 kis fej kelkáposzta, 50 deka darálthús, 10 deka gersli, 10 deka bacon kockára vágva, 1 hagyma, 2 doboz tejföl, 15 deka reszeltsajt, só, bors



A kelképosztát csíkokra vágtam és sós vízben puhára föztem, lecsepegtettem, kifacsartam a vizet belöle. A gerslit szintén megföztem, leszürtem. A bacont egy serpenyöben kisütöttem, rádobtam a kockára vágott hagymát, üvegesre dinszteltem. Beletettem a darálthúst és 15 percig sütöttem, füszereztem.



Egy tüzálló tálat kivajaztam. Egy nagy edényben összekevertem a fött kelkáposztát, a gerslit és a darálthúst, beleöntöttem 1 doboz tejfölt és kb. 8 deka reszelt sajtot, jól összekevertem és még ízlés szerint füszereztem. Beleöntöttem ezt a masszát a tálba, elsimítottam.



A tetejére a másik doboz tejfölt öntöttem, megszórtam a maradék sajttal és a sütöben pirosra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése