Oldalak

2008. május 21., szerda

Paprikás egybesült fasírt Tim Mälzer módra


Paprikás, egybesült fasírt



4-6 személyre


75 deka darálthús, 2 hagyma, 1 fokhagymagerezd, kevés olaj, 4 szelet toastkenyér, 15 deka ecetes, piros, sült paprika / üvegben kapható/ kakukkfü, 3 tojás, só, bors, 10 deka reszelt sajt


A hagymát és a fokhagymát apróra vágtam és kevés olajon megdinszteltem. A toast kenyeret hideg vízbe áztattam, majd utána jól kinyomtam, a hagymákkal együtt a húshoz adtam.

A paprikát apró kockákra vágtam és a tojással együtt a húshoz kevertem, majd füszereztem az egész masszát.


Vizes kézzel hosszúkás alakra formáztam, majd egy sütöpapírral kibélelt tepsibe tettem. 200 fokon, alulról a második sínen elöször 45 percig sütöttem, majd rászórtam a reszelt sajtot és még 10 percig készre sütöttem.

Sült krumplival és céklával tálaltam. alchri: 50 deka húsból, 2 szelet toastból 10 deka paprikából és 2 tojásból készítettem ma, mivel kevesebben vagyunk. Nagyon finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése