Oldalak

2008. május 19., hétfő

Marinált kecskesajt


Marinált kecskesajt


1 henger alakú kecskesajt (camembert szerü) / kb. 20 deka/, 1 piros chili, 1 fokhagymagerezd, 4 ek. olivaolaj, 1 ek. fehér balzsamecet, só, 1 tk. bio zöld citrom reszelt héja, 6 szem koktélparadicsom, 2 szál újhagyma, 5 deka mag nélküli fekete olivabogyó


A sajtot 6 szeletre vágtam, egy tálba tettem. A chilit kimagoztam és apró kockákra vágtam, az olivaolajjal, ecettel, sóval, szétnyomott fokhagymával, reszelt zöld citrom héjával összekevertem.

A fekete olivabogyókat felapróztam. A koktélparadicsomokat egy kis serpenyöben kevés olivaolajon pár percig sütöttem. Az újhagymát srég szeletekre vágtam.

A sajtokra egy-egy paradicsomot tettem, rászórtam a darabokra vágott újhagymát és olivabogyót, majd leöntöttem a dresszinggel. Pár órát a hütöben marináltam.alchri: chili helyett sima, édes, piros színü paprikát vágtam fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése