Oldalak

2008. május 27., kedd

Mandarinos tejszínhabbal töltött képviselöfánk


Mandarinos tejszínhabbal töltött képviselöfánk/Tim Mälzer


4 deka vaj, csipet só, 1 deci víz, 8 deka liszt, 2 tojás, 1/4 tk. sütöpor, 3 mandarin, 2,5 deci tejszín, 1 zacskó habfix, 1 zacskó van.cukor, porcukor

A vízben a vajat a csipet sóval egy lábosban felolvasztottam, amikor forrt, belekevertem a lisztet, kikapcsoltam alatta tüzet és addig kevertem amíg el nem vált a lábostól a massza. Utána elektromos habverövel egyenként belekevertem a tojásokat. 2 evökanállal 8 halmot tettem egy sütöpapírral kibélelt tepsire és a sütö legalsó sínén, 220 fokon, 25 percig sütöttem.


Utána rögtön kivettem és egy ollóval kettévágtam. Amikor teljesen kihültek, megtöltöttem.
Töltelék: a habot a fixálóval és a van. cukorral keményre verni. A mandarinokat meghámozni, cikkekre szedni és a cikkeket félbevágni. A félbevágott fánkokat vastagon megkenni a habbal és pár mandarin cikket belenyomni. Összecsukni és porcukorral megszórni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése