Oldalak

2008. május 28., szerda

Lazacos palacsintatorta



Lazacos palacsintatorta

5 darab 20 centis palacsintához:

12 deka liszt, 1,2 deci tej, 3 tojás, 3 deka olvasztott vaj, só

A töltelékhez:

30 deka füstölt lazac, 20 deka krémsajt / Philadelphia jellegü/ 1 deci creme fraiche/ 20%-os tejföl/ salátalevelek, só, bors, ízlés szerint torma


A palacsintához a hozzávalókat összekevertem, 10 percig állni hagytam, majd 5 darab 20 centi átméröjü palacsintát sütöttem. A krémsajtot a creme fraich-el, tormával füszerekkel összekevertem. A salátaleveleket megmostam, megszárítottam.
Az elsö palacsintát megkentem a krémsajttal, rátettem egy salátalevelet és pár szelet lazacot. Befedtem a következö palacsintával. Így folytattam amíg az utolsó palacsintát nem tettem a tetejére. Azt is megkentem egy kevés krémsajttal, tettem rá egy salátalevelet és egy kis szelet lazaccal, majonézzel, snidlinggel dekoráltam. /Elektromos vagy nagyon éles késsel szeljük./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése