Oldalak

2008. május 31., szombat

Kolbászos tortilla



Kolbászos tortilla


50 deka krumpli, 1 hagyma, kis olaj, 10 deka karikára vágott kolbász, 10 deka zöldbab, 10 deka zöldborsó, 6 tojás, só, bors


A hagymát kockára vágtam és egy serpenyöben, az olajon elkezdtem dinsztelni. Rádobtam a kockára vágott krumplit, füeszereztem és együtt sütöttem.
Közben a karikára vágott kolbászt egy másik serpenyöben mesütöttem, hogy a zsírja kicsit kisüljön. Ezt is rádobtam a krumplira, majd a fagyasztott, kis darabokra tördelt babot és a fagyasztott zöldborsót is.
Lefedve együtt dinszteltem kb. 30 percig.
Egy tüzálló tálat kibéleltem sütöpapírral, beleöntöttem a krumplit, majd a felvert 6 tojást amit kicsit sóztam, borsoztam, ráöntöttem.
200 fokon, kb. 25 percig sütöttem, majd kiborítottam. Mint egy tortát, cikkekre vágva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése