Oldalak

2008. május 26., hétfő

Kókusztejes,banános csirkeragu


Kókusztejes, banános csirkeragu

2 csirkecomb, 1 répa, 1 hagyma, só, olaj, 3 szál újhagyma, 4 deci kókusztej / konzerv/, só, bors, citromlé, 1 banán, 3-4 ek. kókuszreszelék piritva

A csirkecombokat egy lábosba tettem és annyi vizet öntöttem rá, hogy ellepje. Dobtam mellé egy hagymát és egy répát, egy csipet sót és feltettem föni. Miután megfött, a csirkét kicsontoztam és kis darabokra vágtam /a répát megettem, a levet pedig eltettem a kutyusnak/.


Az újhagymát karikákra vágtam és egy serpenyöben kevés olajon megpiritottam, rádobtam a kicsontozott húst, együtt sütöttem. Felöntöttem a kókusztejjel. Füszereztem és kicsit föztem. A végén a citromlével ízesítettem és beletettem a szétnyomott banánt. Pár percig együtt forraltam. Mandulás rizzsel és piritott kókukszreszelékkel megszórva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése