Oldalak

2008. május 29., csütörtök

Gyömbéres csirke


Gyömbéres csirke
2 csirkecomb, 2 deka friss gyömbér, 1 narancs, 4 ek. méz, 3 szem borókabogyó, só


A combokat a forgójuknál kettévágtam, megsóztam és egy fagyasztózacskóban a hütöbe tetten. Közben a narancsot félbevágtam, az egyik felét kifacsartam, összekevertem a mézzel, a meghámozott és szeletekre vágott gyömbérrel és a kicsit szétnyomott borókabogyókkal. Ezt a marinádot is beleöntöttem a fagyasztózacskóba, összetekertem a száját és jól összeráztam.
Visszatettem 30 percre a hütöbe.
Közben a másik fél narancsot szeletekre vágtam és egy kis tepsit kibéleltem vele. Beletettem a csirkét, ráöntöttem a marinádot és 200 fokon kb. 40 percig sütöttem, de 20 perc után letakartam fóliával, mert nagyon pirult. Rizzsel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése