Oldalak

2008. május 20., kedd

Gordon Ramsey féle antipasti



Gordon Ramsey féle "antipasti"
1 és fél cukkini, 30 deka Philadelphia jellegü krémsajt, fél csokor bazsalikom, 1 citrom leve, kb. egy maroknyi fenyömag, só, bors, olivaolaj,olivaolaj és balzsamecet / alchri: balzsamecet sürítmény/

A cukkiniket megmostam, a végeit levágtam és a kenyérvágó gépemmel 2-3 mm vastagságú szeletekre vágtam. Egy tálba fektettem öket majd megsóztam, borsoztam a szeleteket és leöntöttem olivaolajjal. Pár percig állni hagytam, majd leitattam egy konyhai itatóssal.
A krémsajtot kikevertem a citromlével, a sóval, borssal, az apróra vágott bazsalikommal és a piritott fenyömaggal.

A leitatott cukkiniszeletekre egy-egy krémsajt gombócot tettem és feltekertem . Olivaolajjal és balzsamecettel leöntve tálalni. alchri: Citromos balzsamecet sürítménnyel leöntve tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése