Oldalak

2008. május 26., hétfő

Frittatina


Frittatina körözöttel


5 tojás, 3 ek. liszt, 4 ek. tejszín, 3 ek. olvasztott vaj, 2 ek. apróra vágott petrezselyem, só, bors. Töltelék: 20 deka krémsajt, 1 hagyma, köménymag, pirospaprika, snidling, só, bors

A tojást felvertem a tejszínnel, liszttel, vajjal együtt. Füszereztem majd belekevertem a petrezselymet. Egy serpenyöben vékony omletteket sütöttem, ebböl a mennyiségböl 5 darab lett. Nem tudtam megfordítani, így közepes lángon addig sütöttem, amíg a felsö oldala is megszikkadt. Tányérra borítottam öket.


A krémsajtból, a blansírozott, apró kockára vágott hagymából és a füszerekböl, snidlingböl egy körözöttet kevertem és ezzel vékonyan megkentem a frittatinákat. Szorosan feltekertem, majd átlátszó fóliába tekertem, a hütöben legalább 1 órát hütöttem.


4 centis darabokra vágtam és fogpiszkálóval átszúrva tálaltam.

Az eredeti recept apróra vágott fekete olivabogyóval összekevert füszerezett riottával töltötte meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése