Oldalak

2008. május 19., hétfő

Csokoládés gesztenyekrémmel töltött képviselöfánkok



Csokoládés gesztenyekrémmel töltött képviselöfánk

4 deka vaj, csipet só, 1 deci víz, 8 deka liszt, 2 tojás, 1/4 tk. sütöpor, 1 csomag gesztenyemassza, 10 deka keserücsoki, 1 deci tejszín

A vízben a vajat a csipet sóval egy lábosban felolvasztottam, amikor forrt, belekevertem a lisztet, kikapcsoltam alatta tüzet és addig kevertem amíg el nem vált a lábostól a massza. Utána elektromos habverövel egyenként belekevertem a tojásokat és a sütöport. 2 evökanállal 8 halmot tettem egy sütöpapírral kibélelt tepsire és a sütö legalsó sínén, 220 fokon, 25 percig sütöttem.
Utána rögtön kivettem és egy ollóval kettévágtam. Amikor teljesen kihültek, megtöltöttem. Töltelék: a gesztenyemasszát egy villával összetörtem és belekevertem a tejszínt meg az olvasztott csokoládét. Lehütöttem és nyomózsákból nyomtam bele a fánkokba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése